Rewitalizacja rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Ustawa krajobrazowa

11 września 2015 roku weszła w życie  „ustawa krajobrazowa", która ma pomóc samorządom w uporządkowaniu m.in. lokalizacji reklam w przestrzeni publicznej oraz pozwoli zadbać o ład przestrzenny i ochronę krajobrazu.

Działania władz Miasta Krakowa koncentrują się na przygotowaniu odpowiednich regulacji prawnych w zakresie ochrony przestrzeni miejskich przed chaosem reklamowym. Priorytetem jest uporządkowanie i ujednolicenie nośników reklamowych w mieście i eliminacja niektórych typów reklam z terenów zabytkowych, terenów zieleni i terenów o funkcji jedynie mieszkaniowej.Przyszłe regulacje w tym zakresie muszą odpowiadać oczekiwaniom mieszkańców Krakowa dlatego prosimy Państwa o wypełnienie poniższej ankiety, która ułatwi dalsze prace związane z wprowadzeniem regulacji dotyczących reklam.

Badanie jest całkowicie anonimowe i służy wyłącznie celom badawczym.

Z góry dziękujemy za udział.


ANKIETA

pokaż metkę
Osoba publikująca: MICHAŁ KMIECIK
Podmiot publikujący: Rewitalizacja
Data publikacji: 2015-09-18
Data aktualizacji: 2015-09-23
Powrót

Zobacz także

Znajdź